وقتی نوبت به توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی می رسد ، تقریباً همیشه بهترین ترکیب ترکیب محتوا با تولید محتوا است. دیجیتال مارکتر ها که به طور انحصاری مقالات ، عکس ها و فیلم های خود را در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و توییتر ارسال می کنند ، متوجه مزایای کامل رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی نیستند.

مارک ها اغلب از تکنیک های مراقبت از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند تا ارزش بیشتری در فیدهای توییتر و فیس بوک خود داشته باشند. دیجیتال مارکتر ها نیز می توانند همین کار را انجام دهند.

به عنوان یک بهترین روش ، توصیه می کنیم دیجیتال مارکتر ها ترکیبی از 65٪ محتوای ایجاد شده و 35٪ محتوای سرپرستی را در فیدهای رسانه های اجتماعی خود در نظر بگیرند. برای اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، محتوای ایجاد شده شامل مقالات ، فیلم ها ، عکس ها و انواع دیگری از مطالب است که به طور خاص توسط انتشارات تولید شده است. محتوای تنظیم شده محتوایی است که از منابع خارجی مانند سازمانهای محلی و دیگر دیجیتال مارکتر ها اخبار تهیه می شود.

انتشار محتوا از منابع خارجی موقعیت شما را به عنوان یک رهبر فکری در جایگاه شما تقویت می کند. همچنین به تحکیم روابط بین انتشارات کمک می کند. اگر یک نشریه رقابتی ببیند که شما مقالات خود را در توییتر و فیس بوک به اشتراک می گذارید ، احتمالاً آن نشریه همان کار را برای شما انجام می دهد. این نوع روابط متقابل هیچ هزینه ای ندارد و از منظر بازاریابی ارزش قابل توجهی دارد. همچنین می تواند منجر به ایجاد پیوند و حتی همکاری بالقوه در جاده شود.

اکثر دیجیتال مارکتر ها که تمهیدات شبکه های اجتماعی را انجام می دهند ، روی جمع آوری اطلاعات تمرکز کرده و یا مرتبط ترین مطالب مربوط به جایگاه خود را در یک فید درست می کنند. با این حال ، نظارت در شبکه های اجتماعی همچنین می تواند شامل جمع بندی ، ادغام مطالب در مورد یک موضوع برای ایجاد یک دیدگاه اصلی و تقویم زمانی باشد ، که شامل جمع آوری یک جدول زمانی از اطلاعات برای نشان دادن تکامل یک خبر خاص است.

فیدهای کاملاً مرتب شده در شبکه های اجتماعی نیز طرفداران را جذب می کنند. حتی اگر افراد بیشتری اخبار خود را از رسانه های اجتماعی دریافت می کنند ، هنوز هم بیشتر وقت ندارند که هر منبع را دنبال کنند. دیجیتال مارکتر ها که از تکنیک های کیوریتوری برای ارسال مهمترین داستانهای روز استفاده می کنند ، ارزش زیادی را برای پیروان خود فراهم می کنند. این مقدار با افزایش پسندیدن ، اشتراک گذاری و موارد زیر پاداش داده می شود.

چگونه یک خوراک رسانه اجتماعی تنظیم شده ایجاد کنیم
ایجاد یک خبرمایه مرتب شده در شبکه های اجتماعی کمی آزمایش و خطا دارد. تیم ناشر باید انتظار داشته باشد که هر روز مدتی را صرف فیلتر کردن محتوای جالب بصورت آنلاین و به اشتراک گذاری بهترین مقالات ، فیلم ها و عکس ها کند. گفته شده است که بهترین فیدهای رسانه های اجتماعی دارای صدا و دیدگاه هستند و محتوا با ارائه مطالب از طریق انتخاب مقالاتی از منابع خارجی انتخاب شده ، به دیجیتال مارکتر ها فرصت می دهد تا این صدا را توسعه دهند.

مراقبت از شبکه های اجتماعی یک حرکت هوشمندانه از منظر تجارت و بازاریابی است. پس چرا دیجیتال مارکتر ها بیشتر از این روش استفاده نمی کنند؟

بسیاری از دیجیتال مارکتر ها این باور اشتباه را دارند که نظارت در شبکه های اجتماعی وقت یا انرژی زیادی را از کارهای گزارشگری سنتی آنها می گیرد. این تا حدی درست است. نظارت در شبکه های اجتماعی شامل یافتن و جمع آوری بهترین مطالب در هر روز است. هرچند که این کار طبق برنامه انجام می شود ، می توان آن را ساده کرد. برخی از ابزارها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می توانند برای دیجیتال مارکتر ها مفید باشند که به دنبال روش هایی برای یکپارچه سازی بهتر محتوای مناسب در فیدهای خود هستند.

5 دلیل که دیجیتال مارکتر ها باید تبلیغات رسانه های اجتماعی را انجام دهند

  • ارسال محتوای سرپرستی باعث می شود که خبرمایه شما کمتر تبلیغاتی به نظر برسد.
  • بازنویسی و به اشتراک گذاری مقالات از سایر دیجیتال مارکتر ها به تولید حسن نیت کمک می کند.
  • محتوای سرپرستی ارزش بیشتری برای پیروان شبکه های اجتماعی فراهم می کند.
  • ارسال مطالب سرپرستی ، نشریه را به عنوان یک رهبر فکری جای می دهد.
  • دیجیتال مارکتر ها که مطالب خود را از منابع خارجی ارسال می کنند ، نتایج بهتری را در توییتر و فیس بوک مشاهده می کنند.