فیلم های اکشن باتوجه به توقع بییندگان این ژانر هزینه های زیادی برای ساخت آنها لازم است و همین بودجه هنگفت باعث می گردد تا سازندگان به فکر یک شاهکار باشند.

گاهی هزینه های زیاد برای یک پروژه باعث می شود تا عوامل بی گذار به آب نزنند و ماه ها و حتی سالها برنامه ریزی کنند، اثری با تعداد دقیقه های بالا، داستان خوب و صحنه های اکشن جذاب و جدید بسازند. این مسئله بر روی لوکشین ساخت و حتی چیدمان بازیگران بی تاثیر نیست و معمولا اکثر کارگردان ها به سراغ بازیگران با استایل عالی و رزمی کار می روند تا بتوانند ایده را طبیعی تر پیاده سازی کنند، نمونه بارز ساخت فیلم های زنجیره وار جکی چان در سال های گذشته و قبل تر آن بوده است که دلیل انتخاب او نیز رزمی کار بود این هنرمند است. فیلم های اکشن مورد توجه بسیاری از سرمایه گذران قرار دارد چراکه مطمن هستند میتوانند دست رنج خود را در فروش گیشه ببینند، بریم که کلکسیونی از دانلود فیلم اکشن را از رسانه همراه مووی داشته باشیم.

فیلم های اکشن جدید

  • دانلود فیلم دکتر استرنج در چند جهان جنون

دکتر استرنج در چند جهان جنون یا دکتر استرنج در مولتی ورس جنون یا دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) یک فیلم ابرقهرمانی، ترسناک، اکشن، علمی تخیلی، ماجراجویی و فانتزی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی سم ریمی است که توسط کمپانی Marvel Studios تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جیدا هالی بارتلت و مایکل والدرون براساس شخصیت دکتر استرنج از مارول کامیکس اثر استن لی و استیو دیتکو نگاشته و هنرمندانی چون بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، ریچل مک‌آدامز، چیویتل اجیوفور، خوچیتل گومز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ این فیلم که دنباله‌ای بر فیلم دکتر استرنج محصول سال 2016 و بیست و هشتمین فیلم از دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 6 می سال 2022 میلادی توسط Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران می‌شود؛ اسکات دریکسون تا دسامبر سال 2018 برای کارگردانی قسمت بعدی دکتر استرنج استخدام شده بود و بازگشت بندیکت کامبربچ نیز برای ایفای نقش دکتر استرنج تایید گردیده بود؛ عنوان رسمی فیلم در کامیک‌کان سن‌دیگو 2019 اعلام شد و گفته شد که دریکسون قرار است در این فیلم از عناصر ترسناک کمیک‌ها استفاده نماید؛ در اکتبر 2019، جیدا هالی بارتلت به عنوان نویسنده استخدام شد اما در ژانویه 2020، دریکسون اعلام کرد که به علت اختلاف با مارول از کارگردانی این فیلم کنار می‌رود ولی همچنان به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه باقی می‌ماند؛ سپس در ماه فوریه سم ریمی برای کارگردانی فیلم، با مارول وارد مذاکره شد و مایکل والدرون (نویسنده اصلی سریال لوکی) برای بازنویسی فیلمنامه استخدام گردید؛ ریمی در آوریل 2020 تایید کرد که کارگردان این فیلم خواهد بود؛ فیلمبرداری قرار بود در ژوئن 2020 آغاز شود اما به خاطر همه‌گیری بیماری کرونا زمان آن به تعویق افتاد؛ الیزابت اولسن در این فیلم در نقش واندا ماکسیموفرا بازی می‌کند و داستان این فیلم با سریال وانداویژن و لوکی مستقیما ارتباط دارد؛ به این ترتیب، این فیلم نخستین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که مستقیما با سریال‌های تلویزیونی‌اش در ارتباط است؛ دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون برای انتشار در 6 می 2022 در ایالات متحده به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول برنامه‌ریزی شده‌ است؛ داستان این فیلم درباره دکتر استرنج است که برای رویارویی با دوستی که اکنون دشمن او شده، موجب رهاسازی شیطانی غیرقابل توصیف می‌ شود.

  • دانلود فیلم مانیکارنیکا: ملکه جانسی

فیلم سینمایی مانیکارنیکا: ملکه جانسی (Manikarnika: The Queen of Jhansi) فیلمی اکشن، بیوگرافی و درام، محصول سال ۲۰۱۹ کشور هند به کارگردانی کانگانا رانوت و رادها کریشنا جاگارلامودی است. بازیگرانی چون کانگانا رانوت، آنکیتا لوکانده، جیشو سنگوپتا، آتول کولکارنی، دنی دنزونگپا و سورش اوبروی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم مانیکارنیکا: ملکه جانسی، که داستان واقعی قیام رانی لاکشمی بای، ملکه استان جانسی هندوستان، علیه قوانین استبدادی دولت بریتانیا را روایت می‌ کند، نقدهای مثبتی را از سوی بسیاری از منتقدان دریافت کرده و به عنوان فیلم منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم‌های فوق‌العاده بوچئون انتخاب شده‌ است. رانی لاکشمی بای ملکه استان جانسی در سال ۱۸۵۷ میلادی، رهبری قیام ملی هندوستان علیه حاکمیت استبدادی بریتانیا را برعهده می‌ گیرد. رسانه همراه مووی برای دانلود فیلم و سریال های روز دنیا بهترین مرجع می باشد.

  • دانلود فیلم لاکسمی

فیلم خارجی لاکسمی (Laxmii) فیلمی ترسناک، اکشن و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ کشور هندوستان به کارگردانی لارنس راگاوندرا است که توسط کمپانی Fox STAR Studios منتشر شد. نویسندگی این فیلم را فرهاد سامجی برعهده داشته و بازیگرانی چون آکشی کومار، کیارا ادوانی، شراد کلکار، آریان پریت، مانو ریشی چاده بازی می کنند. این فیلم که توسط Disney Hotstar پخش شد به دلیل همه گیری کرونا در سینماهای هند منتشر نشد، درعوض در سینماهای امارات متحده، استرالیا و نیوزیلند اکران شد. همچنین این فیلم برای اولین بار در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۰ در کشور نیوزیلند به نمایش درآمد.

  • دانلود فیلم بتمن

بتمن (The Batman) فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایه کاراکتر بتمن از دی‌ سی کامیکس ساخته شده و در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. ساخت این فیلم بر عهده دی‌ سی فیلمز، 6th & Idaho و دیلن کلارک پروداکشنز بوده و از طریق برادران وارنر پیکچرز توزیع شده‌ است. این فیلم یک بازراه‌اندازی از فرنچایز فیلمی بتمن است. کارگردانی این فیلم توسط مت ریوز بوده که فیلم‌ نامه‌ اش را به همراه پیتر کریگ نوشته‌ است. رابرت پتینسون نقش بروس وین یعنی بتمن را ایفا می‌ کند و زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس و کالین فارل از دیگر بازیگران فیلم هستند. داستان فیلم در دومین سال مبارزه با جرم و جنایت جریان دارد و بتمن فساد در گاتهام سیتی را آشکار می‌کند. او در حال تعقیب قاتل زنجیره‌ای ریدلر (دینو) است که نخبگان گاتهام را مورد هدف قرار داده‌است. در لین لحظه میتوانید برای دانلود فیلم batman 2022 کلیک کنید.